İnsan artık yalnızca kul değildi; düşünen, hisseden ve üreten bir varlıktı... ve rönesans'ı devleştiren asıl kıvılcım da buydu; insan, kendine yeniden bakmaya cesaret ettiğinde, tarih de yön değiştirdi.
Yiğit hocam'ın bilgileri çok kıymetli ve bu fikirleri anlatış dilini müthişti buluyor öğrenirken kendimden geçiyorum gerçekten.
Arkadaşıma hediye almak için girmiştim bu gün kitapçıya, bu kitabı da okuyacaklarım listesine eklemiştim ama almama daha vardı, girdiğim an göz göze geldik fridaliyle :) çok meraklı ve heyecanlıyım. Bu kitabı almak ve okumak beni de karanlıktan aydınlığa çıkarır diye umuyorum. Daha okumadan içindeki her cümle için Yiğit Aydın Hocam'a çok teşekkür ederim.