Ortalık kötü kitaptan geçilmiyor. Mağazada don, pazarda kereviz alırken daha seçiciyiz. Bir de okumaya başladıkları kitapları bitirmekte ısrar edenler var ya? Çürük meyve olsa kusarlardı. Düşünce saygısızlığında kelime katliamı. Önce herkes Gılgamış’ı okusun.