Mutluluk bir hayatın yan ürünüdür. Bir dereceye kadar, anlamı oldukça net. Hiç kimse boşlukta kendiliğinden mutlu değildir. İnsanların mutlulukları ne yaptıklarına ve kim olduklarına bağlıdır. Çünkü birilerini ya da bir yerleri sevmektedirler. Bu yüzden, "Nasıl mutlu olunur?" aslında dolaylı olarak başka bir soruya götürür: "Nasıl yaşamalıyım?" Öncelikli sorun bu olmalıdır.