“Kıyıya geri döndüğümde güneş batmıştı bile, oltamı attım, bekledim. Dünyada suyun sessizliğinden daha derin bir sessizlik olduğunu sanmıyorum.O saatte onu hissettim ve asla unutmadım.”
"Suların Sessizliği" kitabı çocuk gibi gözükse de içeriğinde anlatılan olayın yetişkinler için uygun olduğunu düşünüyorum. Çocuklarda olumsuz örnek davranış oluşturabilir. Ayrıca içerisinde geçen kelimeleri bir çocuğun anlayacağını düşünmüyorum.
Örneğin:“Kıyıya geri döndüğümde güneş batmıştı bile, oltamı attım, bekledim. Dünyada suyun sessizliğinden daha derin bir sessizlik olduğunu sanmıyorum.O saatte onu hissettim ve asla unutmadım.” şeklinde bir paragraf vardır.
Maskenin düştüğünü görmüştü ama arkasındaki maske de düşenin tıpkısıydı ve şimdi anlıyordu ki kaç maske düşerse düşünsün, arkalarındaki maskeler hep birbirinin aynısı olacaktı...