Alev

Hiç geçmiyor :((
Böyle olurum bazen. Canım hep ağlamak ister. Çok aptalca bir şey, ama geçer.
Reklam
Tuhaf değil, kötüyüm. Bazen olurum böyle. Ağlamak istiyorum. Çok aptalca bir şey bu. Ama geçer.
...birini seversen eğer, olmasını istediğin gibi değil, olduğu gibi, her şeyiyle seversin.
Herkesten çok güldü, belli ki acı çekiyor...
Bu acıyla da aynı şey olacak, zaman geçecek ve umurumda olmayacak.
Reklam