Alev

- Ne zaman görüşebiliriz? +Buna değmezsiniz.
Reklam
Her şey o kadar iyi olabilecekken neden hepimiz de acı çekiyoruz?
Birdenbire dünya ile alakam kesiliveriyor.
Yanlış zamanda yanlış insanlar :)
Ne olurdu? Birbirimize birkaç sene sonra tesadüf etmiş olsaydık! O zaman hayatımız belki bambaşka bir şekil alırdı.
Günün birinde ya çıldıracağız ya da dünyaya hâkim olacağız.
Reklam