f’

"...bu benim sonumun başlangıcıdır."
Reklam
"Bu suskun siyah denizde dalma çanı içindeki bir dalgıç gibi yaşıyordum, bu yüzden kendini dış dünyaya bağlayan halatı kopmuş ve o sessiz derinlikten bir daha asla yukarı çekilmeyeceğini bilen bir dalgıç gibiydim..."
Sabahtan akşama kadar bir şeyler olmasını beklerdiniz ama hiç bir şey olmazdı. Bekler, bekler ve beklerdiniz!
"Ama ne kadar soyut görünürlerse görünsünler düşüncelerin bile sağlam bir zemine ihtiyacı vardır yoksa çılgın daireler çizerek dönmeye başlarlar. Onlar da hiçliğe dayanamaz..."
Çünkü bildiğiniz gibi dünyada hiçbir şey, hiçlik kadar insan üzerinde baskı yapamaz...