Sonra şunu da anımsıyorum, ağabeyim Dmitry üniversite öğrenimi sırasında o kendine özgü tutkulu hâliyle, birden kendini dine verip de her ayine gittiğinde oruç tutup,temiz ve ahlaklı bir hayat sürdüğünde onu hepimiz -ki büyük kardeşler de dâhil -durmadan alaya almış,kendisine "Nuh" diye lakap takmıştık