Merak ediyordum lakin bana göre değilmiş. Çok kurgusal ve betimleyici anlatım olduğu için haz alamadım okurken. Aşırı derecede başka biri okuyor hissi veriyor. Mesela bu cümleyi hiç beğenmedim "İstenmek... Kadınların zaafıydı". Eğer siz zaman geçirmek için 593 sayfayı okumak istiyorsanız okuyun, çok fazla katacak birşeyi yok. Bu benim eleştirim...