aselll.iipekk

aselll.iipekk
Varlığım Türk varlığına armağan olsun..
!SPOILER İÇERİR!
7/10
·204 syf.··
2024 5. kitabı
·
3 günde okudu
·
Okunma: 02 Şubat 2024 23:30
Öncelikle hayatımda okuduğum en iyi ikinci kitaptı diyebilirim. Her karakter ayrı ayrı mükemmeldi. Daha doğrusu sadece Bruno, Shumuel,Gretel ve Maria dışında neredeyse kimseyi sevmedim. O dönemde Nazilerin yahudilere yaptıkları şeyleri gayet güzel geçirdiklerini düşünüyorum. John Boyne nin kaleminden okuduğum ilk kitaptı. Akıcılığı çoktu diyemem, ben zorlanmadım ama eğer akıcı kitaba alışkınsnız biraz zorlanabilirsiniz. Kitap hakkında düşüncelerim çok çok fazla güzeldi taa ki son 20-30 sayfaya kadar. Gerçekten hiç böyle bir şey beklemiyordum Brunonun ölümü kalbimde ciddi anlamda bir yara bıraktı. O yüzden sanırım üç puan kırdım :))) Film incelemesi Kitabın filmi gerçekten berbattı. O kadar fazla güzel olan detayları atlamışlar ki yani çok bariz bi' eksiklik vardı filmde, ama izlenir.
Çizgili Pijamalı ÇocukJohn Boyne · Tudem Yayınları · 202150,7bin okunma
Ters Köşe Final Sevenler Buraya!
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯 Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!
Ben, Earl ve Ölen Kız Sonunda alıp başlayabildimm 💖💖

aselll.iipekk

, bir kitap okudu
10/10
·392 syf.··
36 saatte okudu
·
2024 6. kitabı
John Boyne
9/10 · 977 okunma
Ah Bruno.. Bu bir kaç satırlık cümle insanın kalbine bıçak gibi saplanıyor..
Bazen aklıma kâşif olmaya can atan kardeşim ve bu yabancı sokakları keşfetmekten ne büyük bir mutluluk duyacağı gelirdi ama bu anlarda onun hatırasını kafamdan çabucak atardım.
Sayfa 13·Kitabı okudu
Alıntı