Dinler üzerine yine bilindik bir tartışmaya denk geldim. Temel mesele nedir? Bir yaratıcı varsa bizden beklediği nedir? Tanrı temelde bizim ona inanmamızı isteseydi kuderetiyle mucizlerini her dönem göstermez miydi? Öyle olsaydı her şey daha kolay olmaz mıydı, muğlaklıklar ortadan kalkardı hem. Yoksa esas olan gördüğüne kolayca inanmak değil mi? Muğlaklıklar mantığın yanında inancın da var olmasını mümkün kılar. Belki de esas mesele arayış içinde olmaktır, doğruyu bulmaya olan özlemdir. Bana kalırsa tüm inançlar benzer eksendedirler: Erdemli ve onurlu bir yaşam sürmek.