"İnsanın yalnız kendi için yaşamasına değer mi?" diye düşündü."İnsan her an ölebilecekken,hiç kimse için iyi bir şey yapmaması,öldüğü zaman kimsenin varlığını veya yokluğunu fark etmemesi!.."
Etrafına bakınırken düşünmeye devam ediyordu."Sonunda üstümüzde otlar bitecek bile olsa,yine de yaşamalı;mutlu olmalıyım;çünkü mutlu olmak istiyorum.Ne olduğum önemli değil."