Havaalanlarından birini almak için arabayla gidince polisimizin bitmez tükenmez işkencesine maruz kalıyoruz. En alakasız yerde beklemek bile yasak, hani en anlamsız yerde, herşeyden uzak yerde. Polisin sürdüğü masum araçların oluşturduğu acaip trafiğe rağmen devam ediyorlar. Resmen kitleniyor havalanı. Bunun bir çözümü olması lazım, misal yarım saat 15 dakika gibi sürelerde beklenebilmeli. Bu kadar araç otoparka da sığmaz nitekim.