'(...)bu gün kimse konuşmuyor(eski söylediklerini yinelemeyenlerden başka),çünkü
dünyayı sürükleyen kör ve sağır güçler,öğütleri,haber vermeleri,yalvarıp
yakarmalarıdinleyeceğe benzemiyor.şu son yıllarda gördüğüm bizde bir şey kırdı.bu
şey,insanın güvenidir;o güven ki,insanlığın dilini konuştukmu bir başkasından
insanca karşılık göreceğimize inandırır bizi(...)insanlar arasında sürüp giden uzun
diyalog bitti'...
-A.camus-
Dedim, kimse konuşmayacak mı artık susuşlarını?
kimse…kimse toplamayacak mı çığlıklarını?
ve neden birbirinin yüzüne yaslamış herkes
kanlı mahcup bayraklarını?