Okumak bir insanı doldurur, insanlarla konuşmak hazırlar, yazmak ise olgunlaştırır.
- Bacon
Evgeny Grinko dinlerken kitap okumanın daha zevkli, yazmanınsa ilham verici olduğunu savunan kendi çapında bir yazarcık.
Beğenmedim :(
Okumadan önce ciddiye aldığım bir kitaptı. Ama hata etmişim. Çünkü fantastik kategorisinde diye anılmasına rağmen romantik vıcık vıcık bir bad boy kitabıydı.
Araya bir intikam hikayesi ve birkaç büyülü yaratık eklemenin kitabı fantastik yapacağını zannetmişler galiba. Eğer liseli ergen aşkı okumak istiyorsanız buyrun alın ama amacınız fantastik okumaksa önermem.