Ben bu kitabı seneler önce ilk okuduğumda bende enteresan bir etkisi olmuştu. Gerçek kitap sevdalıları bilir, okuduğunuz kitap bitince bir kaç gün kitabın içinde yaşamaya devam edersiniz. Olayları tekrar kafanızda canlandırırsınız. Bu his 1 hafta kadar devam eder. Ama bu kitap bende o zaman süresini oldukça aştı.2 hafta olmuştu ve ben hala kitabı düşünüyodum. Kendime gerçek hayatta bir Deniz karakteri bile bulmuştum. Çevremde kitap dan karakterler yaratıyordum. Üstünden seneler geçti ve kitap bende hala yerini saklıyor. Ben bir "Sabahattin Ali" hayranıyım. Fakat bu kitap her zaman benim için ayrı bir kategoride olucak. Böyle bir eser için Canan Tan'a en içten saygılarımı iletirim.