Aliçe Onay Taşdelen

Aliçe Onay Taşdelen
@AliceOnay
Sanırım bazen sahip olduklarımızı görebilmemiz için her şeyin epey bir kararması gerekiyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Her şeyini kaybetmenin tek iyi yanı, kaybedecek hiçbir şeyinin kalmamasının verdiği özgürlüktür.
Her hikaye mutlu sonla bitseydi yeniden başlamak için sebebimiz olmazdı.
Dağlarca “Korkuyorum yaşamaktan ki çok güzel yaşamak” derken çok yanılmış. Güzel değil yaşamak. Ya da güzeldi bir zamanlar.
Kurgu ve şiir ilaçtır, şifadır. Gerçekliğin hayal gücü üzerinde bıraktığı tahribatı tedavi eder.