Kısaca kitap Türkiye politikasını anlatmış. Baya da iyi anlamış bence.
Önder Napolyon denilen liderin "TC de reis diyoruz biz" hayvanların başına hile hurda ile nasıl geçtiğini ve geçtikten sonra onca kötü şey yapıp diğer hayvanlara belli etmemesi.. Kendi koyduğu yasaları çiğneyip adı ispiyon olan adamı ile bütün pisliğini kapatması ve diğer hayvanları susturması. Onca kötü yönetime rağmen hâlâ hayvanlara yalanlarla eskiye göre daha iyiyiz demesi, başlarına kötü birşey geldi mi eski lider Kartopunu suçlaması veya diğer çiftlikler bizi çekemiyor demesi sahte belgeler falan yapması... Nedense kitabı okurken aynısı bizim başımıza da geliyor gibime geldi :d
Bende TC çiftliği diye mi kitap yazsam diye düşündürmedi değil..