Canım amcam...
Seni çok tanıyamadım belki,
Hayat fırsat vermedi,zaman yetmedi,
Ama kalbimde bir yerin var hep,
Sanki seni yıllardır tanıyor gibi.
Seni sevdim,
Hiç konuşmasak da,
Bir bakışla bile çok şey anlatır gibiydim,
Eminim tanısaydım daha çok severdim,
Çünkü içimde, sana dair bir sıcaklık hep
vardı.
Senden çok şey öğrenmek isterdim,
Birlikte susmak, birlikte gülmek,
Belkide zor günlerde omuz omuza olmak...
İçimi dökmek isterdim sana,
Dertleşmek,
Biraz da sarılmak...
Seninle şarkı söylemek isterdim,
Belki bir bağlamanın teli, belki bir türkünün
sözleri olurduk,
Sen çalardın ben dinlerdim,
Sen susardın ben anlardım...
Şimdi uzaktasın,
Ama bil ki yakınımda gibisin hep.
Adını andığımda gözlerim dolsa da,
Kalbimde bir tebessüm oluyorsun...