Bahar izci

Bahar izci
@Alii5
"Bir garip yalnızlık var içimde hiç kimseye söyleyemediğim..."
Dünyada neden bu kadar kötülük var, Neden kötülük,neden hiç pişmanlık yok? Bir bakışta kırılıyor kalpler, Ama kimse dönüp "özür dilerim" demiyor. Hayat... Bir diken gibi battı içime, Gül sandım,sustum Ama içimde hep bir çığlık büyüdü. Ağlamak istemedim aslında, Gülmek istedim... Dudaklarımda değil,kalbimde hissetmek istedim Kendimi bir yere ait hissetmiyorum, Ne bir şehir,ne bir insan sarıyor içimi. Sevdiklerim hep uzaklarda, Yanımda olanlar,kalbime en uzak olankar Sanki. Ben sadece dertleşmek istiyorum Bir omuz arıyorum başımı yaslayacak, " Anlıyorum seni" diyecek bir ses... Ama yankılanan hep suskunluk Ben özgür olmak istiyorum, Bir kafesten çıkmak gibi, Koşmak istiyorum, Rüzgarla dost,yıldızlarla sırdaş olmak... Ben yaşamak istiyorum,
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Küçük ağaç, ruhunla dinle.kalbin sessiz kaldığında,dünyan sana konuşur."
"küçük ağaç, ruhunla dinle.kalbin sessiz kaldığında, dünya sana konuşur."
Acısı çok olanın gülüşü güzel olur! Bak bize Acı insanı güçlü yapar... Korku cesur kılar... Peki ya kırık bir kalp ne yapar? Ne yapar Daha akıllı yapar... Sen ya acına teslim olup ...kendini kaybedersin Yada yaranı sarıp, Yoluna devam edersin...
Canım amcam... Seni çok tanıyamadım belki, Hayat fırsat vermedi,zaman yetmedi, Ama kalbimde bir yerin var hep, Sanki seni yıllardır tanıyor gibi. Seni sevdim, Hiç konuşmasak da, Bir bakışla bile çok şey anlatır gibiydim, Eminim tanısaydım daha çok severdim, Çünkü içimde, sana dair bir sıcaklık hep vardı. Senden çok şey öğrenmek isterdim, Birlikte susmak, birlikte gülmek, Belkide zor günlerde omuz omuza olmak... İçimi dökmek isterdim sana, Dertleşmek, Biraz da sarılmak... Seninle şarkı söylemek isterdim, Belki bir bağlamanın teli, belki bir türkünün sözleri olurduk, Sen çalardın ben dinlerdim, Sen susardın ben anlardım... Şimdi uzaktasın, Ama bil ki yakınımda gibisin hep. Adını andığımda gözlerim dolsa da, Kalbimde bir tebessüm oluyorsun...