Bahar izci

Bahar izci
@Alii5
"Bir garip yalnızlık var içimde hiç kimseye söyleyemediğim..."
Kalbin sessizliğinde
Küçük bir ağaç gibi durdum rüzgarda, Dallarınm ürperdi, köküm toprağı sardı. Bir ses yoktu dışarda Ama içimde dünya konuştu yavaşça. "Kalbinle dinle" dedi rüzgar" "Ruhunla bak göğe..." Sessizliğin ortasında Binlerce anlam gizliydi bir söze Dağ suskundu ama bildiği çoktu. Irmak aktı kanadında taşıdı zamanı, Bir çiçek, sabırla beklemeyi anlattı. İnsan büyürken gürültüde kaybolur, Ama bir çocuk... Kalbiyle duyar sesizliği, Ruhu temizse ,doğa ona dost olur. Ey küçük ağaç, Köklerin bilgelikle büyüsün, Kalbin sessiz kalsın bazen Çünkü dünya , o zaman konuşur seninle en derinden.
Etimoloji Defteri
Mücellit Nedir ?
"Veda etmeyi öğretmedi büyükbabam; çünkü gerçekten sevdiğin biriyle asla vedalaşamazsın."
Kitap Alıntısı
"Özgürlük, yalnız olmak değil, kendin gibi yaşayabilmektir."
Duygu ve Düşünce
"Büyükbaba derdi ki, doğaya kulak verirsen sana her şeyi anlatır.Ama önce susmayı öğrenmen gerekir."
Edebiyat
Canım Amcam,
Bu satırları sana yazmak,yüreğimdeki acıyı hafifletir mi bilmiyorum...Ama içimde öyle çok şey birikti ki, artık susmak elimden gelmiyor.sen o toprağın altına girdiğinde,sadece kendini değil, aileni, bizi ve seni seven herkesi derin bir yangının içine attın. Amca senin gidişinle birlikte annen bir daha eskisi gibi olmadı. Geceleri uykusundan ağlayarak uyanıyor,gündüzleri gözleri hep uzaklara dalıyor.kalbi seninle birlikte gömüldü sanki. Baban da aynı şekilde; konuşmuyor suskun... Hayata dair ne varsa silinmiş gibi gözlerinde.Ve bizler... Seni seven yeğenlerin.... Her birimiz, yokluğunun acısını içimizde taşıyoruz. Sen giderken neyi geride bıraktığını bilmiyor olamazsın. Bizim sevgimizi,aile sıcaklığını dualarımızı... Hepsini bir kenara bırakıp gittin. Bir kadın uğruna bunların hepsini yakmaya, Yok etmeye gerçekten değermiydi, amca? Aklınla kalbinin savaşında kalbin kazandı belki,ama biz her gün bu kaybın bedelini ödüyoruz. Keşke bir an durup düşünseydin. Keşke kendini değil de aileni, anneni, babanı, kardeşini, bizleri de hesaba katsaydın. Biliyorum, seni geri getirmez bu sözler Ama içimdeki kırgınlığı,özlemi anlatmanın başka yolu yok, Seni affetmek kolay değil belki... Ama unutmamız da mümkün değil. Çünkü sen bizim canımızdın, canımız acıyor. Rabbim seni affetsin, Nur içinde yat amcamm, Yeğenin bahar...
Duygu ve Düşünce