Sınav puanıyla herhangi bir okula yerleşemeyen, adrese dayalı okullar için de kayıt yaptıracağı boş kontenjan bulunmayan çocuklara devlet diyor ki: " Ya İmam Hatip Liseleri'ne kayıt ol, ya da örgün okuma, hatta hiç okuma, çok okumak istiyorsan açık liseden devam et." Veliler, "Anadolu liselerine ek kontenjan açılsın diyor", devlet; "İmam Hatip Lisesi" diyor, susuyor!
Devletin şunu düşündüğünün farkındayım ama ispatlayamam: Şimdi bu ülkede daha çok yangın,deprem, sel vb. meseleler olur, bana üfürükçü, hoca lazım. Yangın oluyor, söndürme aracım yok, zaten deprem olur, kırık fay hattı üzerindeyiz ama önlem almadık, insanları ölüme terk edip duruyoruz, belki dua edenlerin sayısı artarsa her şey yoluna girer.
Devlet tanrıya bile emrivaki yapıyor.