Abdülhamit yönetimi, Kürtleri din kardeşliği ile okşayıp Ermenilere karşı kullanıyor, öte yandan, “kardeşleri”nin kırım ile toplu sürgünlerine devam ediyordu.
Sürekli bana soruyorlar; neden bu kadar öfkelisin diye?
Ben de diyorum ki; bu ülkede olup bitenlerden dolayı, sizler neden öfkeli değilsiniz? Neden öfke duymuyorsunuz? Asıl olan bu soruya cevap verebilmektir.