Bak Milena
"En çok seni seviyorum." diyorum, ama gerçek sevgi bu değil belki. "Sen bir bıçaksın ben de durmadan içimi deşiyorum o bıçakla dersem", gerçek sevgiyi anlatmış olurum belki.
Sabahattin ali ne demişti: “Zaten yalnızlığımın sebebi, kitaplarda tanıştığım ve benimsediğim insanları semtimde bulamayışım değil miydi?” keşke sevdiğimiz bütün karakterler yanımızda olsa. 🌿