Güzel bir roman olmuş, sadece Ardanın değil Aylinin, Ümranin, Danny, Savaş ,Çetin , metin ve bojanin da hikayesi. Babasını tanımayan Arda çoklu organ yetmezliği ile hastaneye yattıktan sonra babasına yazdığı kısa hayatının notlarından oluşan bir kitap yazar sıkmadan yalın bir dille yabancı kelime ve gereksiz uzatma yapmadan yazmış. Akıcı ve sürükleyici. Okuduğunuza pişman olmazsınız