Kitabı beğendim. Çerezlik bir kitap tatil günleriniz de veya boş zamanlarınız da okuyabileceğiz bir kitap. Şiddetle tavsiye ederim. 13 yaş ve üstü bence okuyabilir. Konu aşk ama naif bir aşk tabii sadece aşk ile ilerlemiyor. Zaten günümüzün her kitabında aşk bulunuyor. Hedeflerine ulaşmaya çalışan genç falan güzeldi. Okuyun okutturun sevgili okurlar!