Sâadet

"Affedince yorulur insan, yalnız kaldığında bir de ama insanı en çok yoran şey hayal kurmaktır, olmayacağını bildiği halde..."  Cengiz Aymatov
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"Ah Maria,niçin seninle bir pencere kenarında oturup konuşamıyoruz? Niçin rüzgarlı sonbahar akşamlarında,sessizce yan yana yürüyerek ruhlarımızın konuştuğunu dinleyemiyoruz?  Niçin yanımda değilsin? "
Bizi incitmelerine neden izin veriyoruz?
Anlaşamayacağımızı anlarsak veda eder ayrılırız... Bu o kadar mühim bir felaket mi? Hayatta yalnız kalmanınesas olduğunu hâlâ kabul edemiyor musunuz? Bütün yakınlaşmalar, bütün birleşmeler yalancıdır. İnsanlar ancak belli bir dereceye kadar birbirlerine sokulabilirler,üst tarafını uydururlar ve günün birinde hatalarını anlayınca, yeislerinden her şeyi bırakıp kaçarlar: Hâlbuki mümkün olanla kanaat etseler, hayallerindekini hakikat zannetmekten vazgeçseler bu böyle olmaz

Sâadet

, bir kitap okudu
Puan vermedi·104 syf.·
2020 56. kitabı
Antoine de Saint-Exupéry
8.8/10 · 280,2bin okunma