Tecavüzden sonra “Zevk aldın mı?” diye sormak nasıl abesle iştigalse,
Gidişinin ardından aylar sonra arayıp “Nasılsın?” diye sorman da o kadar abesti işte..
Uyuz bir itin kasığındaki pire kadar mutluyum
Ve başını çöpe soktuğu için kıçı açıkta kalan bir kedi kadar tetikteyim..
Tut ki……
Mutluyum..
Tut ki……
Yıkıldım…
Sana ne!
* Belki de sevdiğiniz insanları düşünmektesiniz; ama daha derinlere inin… Sonunda, sevdiğinizin onlar olmadığını göreceksiniz. Siz, bu sevginin içinizde yarattığı duyguları seviyorsunuz. Siz arzuyu seviyorsunuz, arzu edilen şeyi değil…