Kadir A.

...hayat bir türlü yakamı bırakmıyor, nereye gitsem peşimde!
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Ah yarabbi! Ne budala insanlar var! Evleniyorlar.
Ne? Tanrının günü temizlik mi? Ben dünyaya bunun için mi geldim? Ölürüm daha iyi.
Sen yalnız büyük ve acı sözler söylemekte ustasın.

Kadir A.

, bir kitap okudu
Puan vermedi·64 syf.·
Beğendi
·
28 saatte okudu
·
2020 5. kitabı
Stefan Zweig
7.6/10 · 134,8bin okunma