Ferya Fertelli

Ne kadar derin uykuda olsak da- hayır! Sayıklasak da - hayır! Bayılsak da - hayır! Ölsek de - hayır! Mezardayken bile insan bilincini tamamıyla yitirmez. Yoksa ölümsüzlük diye bir şey olmazdı.
Sayfa 84·Kitabı okudu
Reklam
Bana kalırsa, uçuruma son kez atlamadan sonsuzluğun kenarında hep böyle askılı kalmaya mahkumuz.
Sayfa 49·Kitabı okudu
Ülkem ve ailem hakkında söyleyecek pek fazla şeyim yok. Kötü kullanım ve uzun yıllar beni birinden ayırdı, ötekine de yabancılaştırdı.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Yaşayacak tek bir anı olan kişinin saklayacak hiçbir şeyi yoktur.
Sayfa 37·Kitabı okudu
Yukarı çıkmak aşağı inmekten daha kolaydır.
Sayfa 35·Kitabı okudu
Reklam