Yetişkin olduğunuzda ne olacağınızın,
büyük bir ölçüde çocukluk koşullarınıza bağlı olduğunu söylerdim..
Bu insan nedir sorusuna en etkili cevaplardan biri bence.
Biyolojik tarafı evrimsel ya da yaradılışçı görüşü ayrı
kültürün /toplumun yarattığı tarafı ayrı...
Doğduğunda (aslında anne karnında 5.aydan sonra) boş bir levha olan zihnin için herhangi bir çizik ve bütün bunlar yetişkin olduğunda kendi deneyimlerini de katarak bi tablo.. bi renkler cümbüşü yaratır... ki bu da aslında ilk seni, sen yaratmadın demek oluyor, benliğini ben yapan şey çocukluk zamanında karar verildi
çünkü :
Et ve kemik doğadan
Zihnin yapısı kültür ve toplumdan...
Bana göre
Bana göre....