BuketsSs

BuketsSs
Bir garip akrep burcu kişisi..
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Bir şey merak ediyorum… Neden bazen birkaç gün boyunca çok mutlu ve huzurlu hissederken, ardından gelen günlerde sebepsiz yere içimiz daralıyor? Mutluluğun da bir yorgunluğu mu var, yoksa insan en çok iyi hissettiği günlerin ardından mı eksiklerini fark ediyor?
BuketsSs
Zihin Değirmen taşına benzer. İçine yeni bir şeyler atmazsanız, kendi kendini öğütür durur diyor İbn-i Haldun. Belki de bir gün boyunca çok öğütüp yarına öğütülecek buğday bulamıyorsundur. Yavaş yavaş dök buğdayı değirmen taşına, yayılsın günlere aylara yıllara
-Dünya ne kadar çirkin bir yer oldu ya... Hayır anlamıyorum, insanlar nasıl bu kadar kötü oldu? +Kötülük hep vardı. -Bence arttı ama. +İyiler sustuğu için olabilir mi? Tepkisiz kaldıkları için... Biz tepki göstermedikçe, kabul ettikçe kötüler de cesaretleniyorlar. İyi sadece öyle doğruyu bulmakla da olmuyor, kendin için adaleti aramakla da. Herkes için mücadele etmek gerek. Öyle sosyal medyadan sallamakla da bitmiyor bu iş. İcraat lazım ki caydırıcı olsun karşı taraf için...
Dizi Alıntısı
BuketsSs
Belki de kötülüğe suskun kalanlara başka bi cepheden cevap: Devrim,sorumsuz sloganlar haykırarak değil, gerçek bir devrimci calışma gercekleştirerek yapılır. Eğer herkes zafere ulaşılacak tek ve gerçek yolu anlasaydı, herkes hararetli bir örgüt calışmasını geliştirebilseydi, kavgayı yönetebilmek amacıyla her an kitlelerin duygularını tanımaya çalışarak halk mücadeleleri üzerinde yorulmadan ısrarla durulsaydı ayaklanma ve zafer günü, genel olarak düşünüldüğünden cok daha yakın olurdu. Alvaro CUNHAL Portekiz'de Özgürlüğün Şafağı
Mücadele yoksa mutlulukta yoktur. Mutluluk, mücadele içindeki anlardır.
Duygu ve Düşünce
Işıl isimli okura yanıt verildi
BuketsSs
Galiba en azından Bi süre