- Ama söyle bana Victor, yaşam bir oyun mu, yoksa bir eğlence mi?
- Oyun zaten bir eğlence.
- Öyleyse insanın kendisini şöyle ya da böyle eğlendirmesi de ne oluyor?
- Madem oynuyorsun birader, iyi oyna.
Biz insanlar ne büyük acılara, ne büyük mutluluklara dayanıyoruz çünkü bu acılar ve mutluluklar küçük olaylardan oluşmuş büyük bir sis tabakasına bürünerek geliyorlar. Yaşam bu işte , sis.