Benden üzüntü, yalnızlık ya da ümitsizlik beklentisi içine girmiş de olabilirlerdi. Gelgelelim, içimde herhangi bir duygu yoktu ama bunun yerine kafamdan türlü sorular geçiyordu.
Sanki o kadar komik olan neydi de annemle ninem,kıkır kıkır gülüşüp durdular? Bu olay olmasaydı, soğuk makarna restoranından çıkıp nereye gidecektik?
O adam neden öyle yaptı? Bir televizyonu parçalamak ya da bir aynayı kırmak yerine neden insanları öldürdü?
Çok geç kalmadan neden birileri meydana atılarakyardımcı olmadı?
Neden?