Küfür etmeyi hangi aklı ulâ bir şey sanıyor? Küfür edince kimse havalı olmuyor arkadaşlar bunu aklınızdan çıkarın. Küfür edince sadece düşüyorsunuz, insan sinirlenince içindeki gerçekleri çıkarırmiş yani bir kişiyi tanımak istiyorsanız sinirli hâline bakin gibi bir söz vardi. Demem o ki, küfretmek kimseyi medeni kılmıyor. Konuşurken ki tavırlarıniza kendiniz için dikkat edin. Bana küfredildigi için demiyorum ama kıymetli ANALARIMIZı o pis küfürlerinize alet etmeyiniz lütfen. Ağzınizin temizliği gönlünüzün temizliğine bağlıdır. Gönül deniz ağız kıyıdır. Gönülden ne geçerse kıyıya o vurur. Kendinize bir birey olarak bir insan olarak çeki düzen verin ve cevrenizdekileri kırıp, başkalarının da kulaklarını pisletmeyin:) Lütfen....