Yamaş yamaş bende cenin gibi kipat okuyabiliyorum.
Dedi kardeşim elimde ki kitabı alip bir kelimesini okunduktan sonra. Yaaa büyüyorlar ya.
(Çok güzel okuyor dağılın)
Büyüyünce ne olacaksın? Diye sorulduğunda
"Kipat" diye cevap veren deha bir kardeşim var, bu arada:)