Ne zor şey
İnsanın bildiğini anlatamaması
'ben' deyip susması
'sen' deyim ağlamaklı kalması
Bana anlat diyorlar;
Sonunda sarılamayacağını bildiğin birinin
Özlemi nasıl anlatılır ki
Aslında
Gitmelerin çare olmadığını biliyorum
Gitmekten başka çare olmadığı gibi
Anladım
Anladım uzun söze gerek yok
Ben sana kavuşmayı öğretemedim
Ama sen de bana
Ayrılmayı öğretemezsin..