Alparslan araz

Alparslan araz
@Alparslan_araz6321
DİYARBAKIR
2 Ağustos 2001
49 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Uyku nasıl bir şeydi?
yoksa insan mıdır hüzünlenmek için geceyi bekleyen? Gece midir seni bana düşündüren, yoksa ben miyim seni düşünmek için geceyi bekleyen?
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
İyi geceler
Uykun var ama uyuyamıyorsun Beynindeki düşünceler içinde dolaşıyordun Kalbini parçalayan düşüncelere
İyi geceler
Uykun var ama uyuyamıyorsun Beynindeki düşünceler içinde dolaşıyordun Kalbini parçalayan düşüncelere
Düşünce
Birgün okursan diye
Olur ya belki okursun diye yazıyorum bu satırları Çünkü sana söyleyemediğim Çok şey bıraktım yüreğimde O kadar yarım kalmışım ki sana ne pahasına olursa olsun Seni kaybetmek geçmiyordu içimden Özlemek diye birşeyin var olduğunu Yokluğunun sabahında anladım Öyle bir bakışın Öyle bir gülüşün Ve öyle bir ses tonun vardı ki Unutmak için çok çabaladım Ama maalesef başaramadım Biliyorum her yara iyileşmek zorunda değil Bazı yolların da sonu olmaz kimi zaman Bizimde bir sonumuz yoktu ve yüreğimdeki yara kabuk bağlamaz oldu Ne zaman her şeyi bir kenara bırakıp Sana sarılmak istesem Bakışlarındaki dikenli tellere takıldı kollarım Oysa o kadar dökmüştüm ki içimi Maalesef sen bana hep sağır kaldın Ve hiçbir zaman yüreğinin feryadını duymadın Sana anlatacak. Birşeyim kalmadı artık Bu defa beni anlaman için değil Bundan sonra anlaman gereken birşey olmadığını bil diye yazıyorum Bir zamanlar beni gerçekten seveceğini Umut ederdim Bunun içinde Allah'a çok dua ettim Her gece uyumadan önce Hatta uykumun en ücra yerinde Fakat farkında mısın bilmem kadın Sen bu hayatta benim kabul olmayan
Duygu ve Düşünce
"Bu gün durup dururken birşey fark ettim ben bugüne kadar ne yaptıysam kendime yapmışım oturdum bir köşede uzun uzun düşündüm kendime acıdım insan kendine acır mı? ben acıdım. Meğer çok ödün vermişim kendimden başkalarının mutluluğu için ne çok düşmüşüm dizlerimin üzerine ne çok susmuşum haklı olduğum halde saymadım boşa giden günlerimin arkasından bakıyorum şimdi aynada gördüğüm yüzümü tanımaya çalışıyorum... inandım en güzel yarınlar için kendime kızıyorum kendime dedim ya ne yaptıysam kendime yapmışım onlar vurmuş ben ölmüşüm...
Düşünce