Kadının bir merkezi vardır,bir merkezdir kadın. Ama erkekler öyle değil; onlar erişmektir, uzanmaktır. O yüzden uzanırlar ve bir şeyler koparırlar ve etraflarına istif ederler ve 'ben buyum, ben şuyum,bu benim,şu da benim,benim ben olduğunu size kanıtlayacağım' derler.