İsabekovun içinde yanan ateşi bana hissettiren muhteşem bir eser. Sayfalarca anlatmaya gerek duymadan bütün hisslerini okuyucuya aktaran inanilmaz bir hikaye. Bu hikaye benim hayatımı değiştirdi umarım sizi de etkileyecek bir kısım bulursunuz. Umarım eve dönerken sevdiğinize bir kızıl elmayı çok görmezsiniz. İyi okumalar.
Not: Okurken Robertino - Ave Maria dinlemeyi ihmal etmeyiniz.