Keşke daha önce okusaydım dediğim kitap oldu. Her karakteri yazarın ayrı ayrı çabucak bize yansıtması güzeldi. Bence en güçlü karakterde enişteydi sanırım enişteyi ben çok beğendim
Keşke daha önce okusaydım dediğim kitap oldu. Her karakteri yazarın ayrı ayrı çabucak bize yansıtması güzeldi. Bence en güçlü karakterde enişteydi sanırım enişteyi ben çok beğendim