Yalnız olmak şüphe ile karşılanıyor;yalnız kalıyoruz diye özür dilemek bahaneler türetmek ya da ört pas etmenin bir yolunu bulmak zorunda kalıyoruz.Sanki büyük Bir günahmış gibi!
Kendimle barış içinde olmak istiyorum.Her şeye tek bir gözle ,safi niyetlerle bakabileyim; hayatın zorluklarının ve koşturmacasının üstesinden gelmem için sağlam bir çekirdeğim olsun istiyorum.
"Dünyaya farklı bakmak sadece başka kimsenin görmediği şeyleri değil ,bu kadar şanslı olmasanız sizin de asla göremeyeceğiniz şeylere görmenizi sağlıyor."