"Öldüğümüzde ne oluyor ?"
jiang kaşını kaldırdı.
"Bunu yanıtlayabilirsin bence."
Rin bir an düşündü.
"Ruhlar alemine geri dönüyoruz. Bu ..bu illüzyondan çıkıyoruz.Uyanıyoruz."
jiang başı ile onayladı.
"Ölmüyoruz da boşluğa geri dönüyoruz.Çözünüyoruz egomuzu kaybediyoruz .Tek bir şey olmaktan her şey olmaya dönüyoruz.En azından çoğumuz."
"Senin Tanrı olduğuna inanmamı mı istiyorsun?"
"Saçmalama Tanrı falan değilim ,"dedi jiang
"Uyanmış bir ölümlüyüm ve farkındalık beraberinde güç getirir."
Hepimiz o kadar şanslı değildik ama belki de hayattaki asıl amaç buydu.Yetiştirilme tarzınıza ve koşullarınıza rağmen ,üstesinden gelmeli ve olabileceğiniz en iyi insan olmaya çalışmalıydınız.