Dil ve edebiyat!
Eskiler ‘nâtıka’ derlermiş. Nâtıka, söz söylemek demek, kelam demek. Mantık ile aynı kökten geliyor: “n-t-k”.
Bakın size bir sır vereyim: Niye ‘dil ve edebiyat’ şey tutturduk biz? Çünkü efendim dil ve edebiyat, kişiyi ‘nâtıka’ sahibi yapar.
Nâtıkası sağlam olanın mantığı da sağlam olur. Aynı kökten bunlar! Natıkası sahih olanın, mantığı da sahih olur. Sözü sıhhatli olanın, düşüncesi de sıhhatli olur.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖