Gülseher ALp

Gülseher ALp
@Alpseher
Oyalama dünya ayrılacağız
Baktım gülüşünden güzel şiir olur sevdim gitti.
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Mutlu adamın uyuması başkadır.
Kendinden başka her şeyi konuşuyor kalabalık.
Bütün camlarım kırılmış yorgunum.
Dünya ne ise oydu; ben de ne isem o oldum. Uyuşamadık. Hepsi bu.