Lokman Akçam

Lokman Akçam
@Alptigin
Bir ben vardır bende, benden içeri.
Psikolojik Dr.
Lisans
Kahramanmaraş
45 okur puanı
Eylül 2017 tarihinde katıldı
Eğer, yeniden başlayabilseydim yaşamaya, İkincisinde daha çok hata yapardım. Kusursuz olmaya çalışmaz, sırt üstü yatardım. Neşeli olurdum, ilkinde olmadığım kadar. Çok az şeyi ciddiyetle yapardım. ...
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Vicdanî zekâsı yüksek olan kişilerse Yaratıcı'yla ilişkilerini daha iyi kavrıyor, var oluş sebeplerindeki hikmeti daha çok görebiliyor ve sahte onayların peşinde zaman ve para harcamak yerine gerçek ilişkiler kurabiliyorlar.
Alim-Bilge-Arif Ayrımı
Okudum bildim deme Çok taat kıldım deme Eğer Hak bilmez isen Abes yere gelmektir