"Üzerinde marka yazan hiçbir sey kullanma, sen kendin markasin. Çula caputa çok para harcama, sadece çantan, ayakkabin çok kaliteli olsun. Bir de spor yap, hep fit ol, öyle olunca pazardan bir beyaz gömlek, bir kot alirsin, yine sik olursun."
Kitap boyunca gizem duygusu canlı kaldı, karakterlerin anlatımı ve olayların ilerleyişi beni sürekli bir sonraki sayfaya taşıdı. Ancak aynı etkiyi finalde hissedemedim. Sonunda ortaya çıkan gerçeği önceden tahmin edebilmiştim ve bu nedenle final benim için yeterince şaşırtıcı olmadı. Ayrıca kitap boyunca anlatılan bazı olayların ve kurulan atmosferin daha güçlü bir şekilde sonuca bağlanmasını bekliyordum. Kafamda çok daha çarpıcı ve katmanlı bir bitiş oluşmuştu. Buna rağmen akıcı dili ve merak unsurunu son sayfaya kadar koruyabilmesi nedeniyle keyifle okuduğum bir roman oldu.