"Üzerinde marka yazan hiçbir sey kullanma, sen kendin markasin. Çula caputa çok para harcama, sadece çantan, ayakkabin çok kaliteli olsun. Bir de spor yap, hep fit ol, öyle olunca pazardan bir beyaz gömlek, bir kot alirsin, yine sik olursun."
Polisiye romanları sevdiğim halde Ahmet Ümit’in bir kaç kitabını zorla okumuştum. Buna da bi şans vermek istemiştim iyi ki de vermişim. Kitabın olay örgüsü dışında akıcılığı dışında kitabı çok eğitici buldum arkeolojiden hiç anlamayan hiç ilgisi olmayan biri olarak beni çekti. Genel kültür açısından çok faydalıydı. Tabi Osmanlı’nın Berlin’e yapıtlarımızı vermesi bilgisinden hiç haberim olmasa daha iyiydi( cehalet mutluluk getirir :)) ama tabi bende yıldız gibi düşünüyorum vermeseydik de kıymeti bilinecekmiydi acaba. Bu arada kitabın sonu çok şaşırtıcıydı. Tavsiye edilir