İncii

İncii
@AlwaysSmilee
"Otobüsün en arkasında, sınıfın en köşesinde, hastanede koridorlarının en tenha tarafında oturanlar,bekleyenler bilir içimize attıklarımızın ne kadar ağır olduğunu"
Reklam

İncii

, bir kitabı yarım bıraktı
%45 (125/272 syf.)
Hayley Long
8.5/10 · 962 okunma
Anlaya biliyormusunuz?!
"Gitmesin dediniz, gittiler. Kalsın dediniz,kalmadılar. Sevsin dediniz,sevmediler.Yanımda olsun dediniz,olmadılar.Biliyorum siz de çok sevdiniz.Ve biliyorum.Sizi de sevmediler.Siz vazgeçilmek ne demek çok iyi bilirsiniz.Biliyorum sizden de vazgeçtiler...O yüzden anlıyorsunuz beni.O yüzden anlıyorsunuz halimi.O yüzden acılarımız bir sizinle..."
Bir kuyuya düştüm,herkesden yardım bekledim.Kimse gelmedi,bir tek o geldi...Hem de düştüğümü bile bilmeden...