"Otobüsün en arkasında, sınıfın en köşesinde, hastanede koridorlarının en tenha tarafında oturanlar,bekleyenler bilir içimize attıklarımızın ne kadar ağır olduğunu"
"Gitmesin dediniz, gittiler. Kalsın dediniz,kalmadılar. Sevsin dediniz,sevmediler.Yanımda olsun dediniz,olmadılar.Biliyorum siz de çok sevdiniz.Ve biliyorum.Sizi de sevmediler.Siz vazgeçilmek ne demek çok iyi bilirsiniz.Biliyorum sizden de vazgeçtiler...O yüzden anlıyorsunuz beni.O yüzden anlıyorsunuz halimi.O yüzden acılarımız bir sizinle..."