alyeska

alyeska
@Alyeska_11
Para mí, es el sonido de la muerte..
"Yaşamak eziyetlidir; yaşamak acı çekmektir; yaşamak eninde sonunda ihtiyarlanmak, elden ayaktan düşmek demektir, hepimizin sonu budur."
Sayfa 154 - Yordam Edebiyat·Kitabı okudu
Edebiyat
alyeska
"Yaşamak acı çekmektir. Yaşamı sürdürmek çekilen bu acıda bir anlam bulmaktır." İnsanın Anlam Arayışı - Viktor E. Frankl