Herkesin ağzında duyduğum için okumayı biraz ertelemiştim ama sanırım fazla erteledim.
Öncelikle kitabın başında hikayeye hiç hakim olamadım beni sürüklemedi. Eğer hikayeyi yarım bırakma gibi bir anlayışım olsaydı, bırakırdım.
Kitabın ortasına doğru olayı kavrayabildim ve kendimi hissettim. Kitabın sonları sadece beni heyecanlandırdı.
Kitap, Fransız Devrimi'ni bir kurgu üzerinden anlatmış. Cumhuriyet kavramına, özgürlük arayışına, 18 yıllık bir sömürgecilikten kurtulmak isteyen halka değinmiştir.
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖